Chybné dodanie
Ako postupovať pri nesprávne dodanom produkte / poškodenom produkte ?
Chýbajúci produkt:
Ak ste obdržali zásielku v ktorej chýba niektorý z produktov, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@machove.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí)
Do e-mailu uveďte / priložte:
- meno na ktoré bola objednávka vytvorená
- číslo objednávky
- názov chýbajúceho produktu
- fotografiu balíka (zvonku aj zvnútra)
Váš e-mail obratom vyriešime a chýbajúci produkt dodatočne odošleme.
Chybne dodaný produkt:
Ak ste obdržali zásielku v ktorej bol nesprávny produkt, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@machove.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí)
Do e-mailu uveďte / priložte:
- meno na ktoré bola objednávka vytvorená
- číslo objednávky
- názov produktu, ktorý bol nesprávne dodaný
- fotografiu nesprávne dodaného produktu
- názov produktu, ktorý chýba
Váš e-mail obratom vyriešime, chýbajúci produkt dodatočne odošleme a zároveň kuriér od Vás prevezme nesprávne dodaný produkt.
Poškodený produkt:
Ak bol produkt behom prepravy poškodený, bezodkladne nás, prosím, kontaktujte na e-mailovej adrese info@machove.sk (najnesôr však následujúci pracovný deň po prevzatí)
Do e-mailu uveďte / priložte:
- meno na ktoré bola objednávka vytvorená
- číslo objednávky
- názov produktu, ktorý bol behom prepravy poškodený
- fotografiu poškodeného produktu
- fotografiu balíka (zvonku)
- fotografiu otvoreného balíka (vrátane obalového materiálu)
- fotografiu škodového zápisu (ak bol s kuriérom spísaný)
Váš e-mail obratom vyriešime, odošleme Vám nový produkt a ten poškodený od Vás prevezme kuriér.